Saturday, October 29, 2016

ေယာသူတို ့ရြာ

ေယာသူတို ့ရြာ
ပံုျပေတးဆို ခုေျခခိုက္စရာမို ့လံုမေလးကိုေနာ္ဗ်ာ သူ ့အေမရိုက္ပါလို ့
က်ေနာ့္ဘ၀မွာ ပထမဆံုး ဆိုျဖစ္ေသာ ကာရာအိုေက သီခ်င္း၊ သီခ်င္းဗြီဒီယိုေခြကို ကာရာအိုေက ဖန္ရွင္ပါမွန္း အဲဒီေတာ့မွသိရေသာ က်ေနာ့္ တီဗြီႏွင့္ ေအာက္စက္ႏွင့္ခ်ိတ္၍ ဆိုမိသည္။
ေနာင္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ ေကအိုမ်ားတြင္ဆိုရသည္။ ထူးထူးျခားျခား ဝတို ့တိုင္းျပည္ ပန္ဆန္းက ျမန္မာစားေသာက္ဆိုင္မွာ ဆိုေတာ့ ဗိုလ္ႀကီးေအာင္ေက်ာ္ထူးက ဘာလည္း ျမန္မာျပည္ကို လိုက္ဖို ့ေခၚေနတာလာလို ့အစခံခဲ့ရေသးသည္။
ဒီသီခ်င္းဆိုမိတိုင္း ေယာသူတစ္ေယာက္ကို သတိရမိ။
က်ေနာ့္ တပည့္လို ့ဆိုရမဲ့ တေယာက္၊ က်ေနာ္ စတုတၱႏွစ္ ေက်ာင္းသားဘ၀။ အႏုပညာအသင္း ပတၱလ်ားသင္တန္းတြင္ သင္တန္းအကူဆရာအေနႏွင့္ တာ၀န္ယူေနခဲ့ေသာအခ်ိန္မ်ား။
အဲဒီႏွစ္ က်ေနာ့္ဘ၀ အေျပာင္းအလဲ မ်ားလွပါသည္။
တစ္ ဆရာဦးဟန္စိန္ထံမွ ပတၱလ်ားႏွင့္ အဆင့္ျမင့္ ပတ္ပ်ဳိးသီခ်င္းမ်ား အမ်ားႀကီး ရလိုက္သည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံမွာ ျပန္တက္သည့္ သီခ်င္းမ်ားႏွင့္ေပါင္းက ေရႊရင္ေဘာင္ ေငြရင္ေဘာင္၊ ေျဖႏိုင္ေပါင္။ျမဴ၀န္းလို ့ခို၊ ေအာင္ေျမသာစံ၊ ဒီပါေအးျမ၊ စသည္မွ ေဟ၀န္စံုျမိဳင္တြင္ ဆံုးသြားသည္။
ပထမဆံုး တစ္ေယာက္ကို ေဟ၀န္စံုျမိဳင္ စာသားကို ကူးခိုင္းမိလိုက္သည္။ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ က်ေနာ္တို ့လမ္းခြဲရသည္။ ရက္ေပါင္း ခုႏွစ္ရာမဟုတ္ တစ္သက္တာ အခြဲ
အိမ္တြင္လည္း အေဖႏွင့္ အေမ လမ္းခြဲၾကသည္။
ေခါင္းေတြ ထူပူေနပါသည္။ ေက်ာင္းကလည္း စတုတၱႏွစ။္ ေျခာက္ႏွစ္သင္ရေသာ သစ္ေတာပညာတြင္ ဤႏွစ္သည္ သိပၸံဘာသာမ်ားႏွင့္ ၀ိဇၨာဘာသာမ်ား စတင္ ေရာယွက္္ေသာႏွစ္၊ ေက်ာင္းၿပီးသည္အထိလုပ္ရမည့္ စာတမ္းမ်ား စရသည့္ႏွစ္။ အလုပ္ေတြမ်ားေနလို ့သာ ရင္တြင္းမွ အပူမ်ား ေမ့ေနသည္။ မဒမ္ေမာင္ကိုကလည္း အဲဒီအခ်ိန္က သူ ဒါရိုက္တာလုပ္ခဲ့ေသာ ဇာတ္လမ္း၏ ရလဒ္ေၾကာင့္ ထြက္ေျပးေနေသာအခ်ိန္မ်ား။
က်ေနာ္ စိတ္ေျဖရာအေနႏွင့္ ဆိုင္းတီးသည့္အလုပ္၊ အကတိုက္ေပးရသည့္အလုပ္၊ ပတၱလ်ားသင္တန္းတြင္ သင္တန္းေပးရသည့္အလုပ္၊
အဲဒီအခ်ိန္ေတြၾကားမွာ အဲဒီ ေယာသူကေလးကို ဆံုခဲ့ရျခင္းပါ။
တကယ့္ကို ေယာသူဆိုတဲ့ ညိဳျပာညက္ အသားအေရာင္နဲ ့၊ ပတၱလ်ားခန္းကိုလာရင္ သနပ္ခါး အေဖြးသား၊ သနပ္ခါးယနံ ့သင္းပ်ံ ့ပ်ံ ့ႏွင့္၊ အနီးရွိ သီရိေဆာင္သူေတြေပကိုး၊ ေက်ာင္းဆင္းၿပီးမွာ ေအးေအးေဆးေဆး ေရမိုးခ်ဳိးလာၾကပံု၊ ေခါင္း အျမဲေလွ်ာ္လာပံု ဆံပင္ ဖါးလ်ားခ်ခ်ထားသည္။ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ အျမဲပါေသာ္လည္း ေဘးမွာသာ ငုတ္တုတ္။
က်ေနာ္ ပံုမွန္ပဲ ဆက္ဆံခဲ့ပါသည္၊ တံတ်ာေတရွင္ကို အလြယ္တကူပဲ သူတက္ၿပီးသြားသည္၊ အခ်ိန္က က်ေနာ္ ေတာဆင္းခါနီးအခ်ိန္၊ ေတာဆင္းဖို ့ျပင္ဆင္ေနသည့္အခ်ိန္၊
ညေနပိုင္း (မိန္းကေလးအခ်ိန္မ်ား တပတ္ ႏွစ္ၾကိမ္သာရွိပါသည္) ပံုမွန္လာေလ့ရွိသူကို သတိေတာ့ အနည္းငယ္ ထားမိသည္၊ ဒါကလြဲ၍ မပို၊
ဆရာ က်မ ေနာက္ေန ့ေတြ မလာေတာ့ဘူး
ဟင္ဘာျဖစ္လို ့
ေက်ာင္းစာေတြ ၾကည့္ရအံုးမယ္
ပတၱလ်ား မတီးေတာ့ဘူးလား
အိမ္မွာ အကိုေတြ ပတၱလ်ားတီးက်တယ္၊ သူတို ့ဆီက ျပန္တက္ေတာ့မယ္
ေအာ္ အိမ္
ဟုတ္ က်မတို ့ဂန္ ့ေဂါကပါ
ေအာ္ ေယာနယ္သူေတြပဲ
ဒါေပမဲ့ဆရာ က်မ ဆရာ့ကို ကန္ေတာ့ခ်င္လို ့ မနက္ျဖန္ညေနေတာ့ လာခဲ့အံုးမယ္
က်ေနာ္ အထူးအဆန္းျဖစ္ေနပါ၏၊ အဲဒီအခ်ိန္ထိ က်ေနာ္ တစ္ခါမွ ကန္ေတာ့ မခံဘူး
ေနာက္ေန ့ညေန က်ေနာ့္ကို ကန္ေတာ့သည္။ သူ ကန္ေတာ့ေသာ ပစၥည္းမ်ားၾကည့္၍ က်ေနာ္ ရီေနမိသည္။ သူ ့မ်က္ႏွာကေတာ့ ခပ္တည္တည္၊ ဆရာ ဒါေတြ သံုးရမယ္ေနာ္တဲ့
ဟုတ္ကဲ့၊ ဟုတ္ကဲ့
က်ေနာ့္ ဘ၀ထိုထိုမွ သူေပ်ာက္သြားေတာ့သည္။ က်ေနာ္လည္း ေတာဆင္းသြားရင္းက ေ၀ဒနာမ်ဳိးစံုခံစားရင္း သူ ့ဇာတ္လမ္းသူ ျပန္ၿပီးကေပေသာ မဒမ္ေမာင္ကို၏ အားေပးစာႏွင့္ ဘ၀က တမ်ဳိးျပန္ေျပာင္းသြားျပန္သည္။
က်ေနာ္တို ့ေနာက္ဆံုးႏွစ္၊ စိတ္ပညာ အဓိက ေက်ာင္းဆင္းပြဲ သီခ်င္းေတြလာတိုက္ၾကသည္။
ဆရာ
ေအာ္၊ ဘာလို ့အသင္းခန္း မလာေတာ့တာလဲ
စာေတြလုပ္ေနရလို ့ပါ၊ မလိုက္ႏိုင္မွာစိုးလို ့
ဟ ငါတို ့လဲ ေက်ာင္းသားေတြပါပဲဟာ စာကေတာ့ ဒီလိုပဲ က်ဳိးစားရတာေပါ့
ဒါကေတာ့ ဆ၇ာကိုး (မက်ဲတက်ဲ ရီေနသည္)
သူတို ့ဆိုေသာ သံျပိဳင္သီခ်င္းကို က်ေနာ္က ေျခာက္လံုးပတ္သြားတီးေပးလိုက္ရသည္ ၊ မွတ္မွတ္ရရ။ သူတို ့စႏၵယား၀ိုင္းႏွင့္ သူတို ့၊
ေအာ
နာမည္ မေမးမိ
လံုး၀ကို မသိလိုက္ မေမးလိုက္
-
၀ွက္ဖဲကေတာ့ က်ေနာ့္ကို ကန္ေတာ့ေသာ ပစၥည္းမ်ား
က်ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ အဲဒီအခ်ိန္ ေတေပေနသည္ကို သေဘာေပါက္ေစေသာ ပစၥည္းမ်ား
သြားပြတ္တံတေခ်ာင္း
သြားတိုက္ေဆး တဗူး
လပ္စ္ ဆပ္ျပာခဲ ႏွစ္ခဲ
အ၀တ္ေလွ်ာ္ဆပ္ျပာ ေရႊ၀ါ ႏွစ္ေတာင့္
ဒါပါပဲဗ်ား
စာေတြပိေနလို ့စိတ္ညစ္တာနဲ ့ေကာက္ေရးလိုက္တာ
သီခ်င္းကေတာ့ ဒီမွာ က်ေနာ့္အသံနဲ ့
https://soundcloud.com/maungko/yawthudoeywa-1

No comments:

Post a Comment