Saturday, October 29, 2016

ဆုျမတ္ေခမာ



၅၂၈သြယ္ေသာ ေမတၱာ

ဗုဒၶံ ပူေဇမိ ပါဘုရား
ဓမၼံ ပူေဇမိ ပါဘုရား
သံဃံ ပူေဇမိ ပါဘုရား

ႏိုင္ငံ့၀န္ထမ္းဘ၀ရဲ ့ ေနာက္ဆံုးပတ္၊ ပထမေန ့ အိပ္ရာထဲ ေကြးေနသည္၊ ျမန္မာ့အသံက မနက္ ေျခာက္နာရီစလာေနၿပီ၊ ယခင္က မဒမ္ေမာင္ကိုက မနက္၇နာရီ ျမန္မာ့အသံစလာတိုင္း ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား ပရိတ္ကို ဖြင့္သည္၊ အဲေတာ့မွ က်ေနာ္ထသည္၊

ယခု ေျခာက္နာရီကစဖြင့္ေတာ့ မထႏိုင္ေတာ့ အိပ္ရာထဲမွပဲ တရားနာရင္း မွိန္းေနမိသည္၊ တရားမ်ားၿပီးသည္ႏွင့္ ယခု နံနက္ခ်ိန္ခါ ေတးသံသာ၊ ၃ပုဒ္ခန္ ့၊ တိုင္းရင္းသားေတးသံတပုဒ္၊ တိုင္းရင္းသားအက တပုဒ္လာသည္။ မဂၤလာရွိေပျခင္း၊ ဘယ္ေတာ့ ဟို နေမာနေမာႀကီးျပန္တက္လာအံုးမည္ေတာ့ မသိ။

ဒီေန ့မနက္ ၂၇-၅-၂၀၁၃၊ တရားၿပီးသည္ႏွင့္ အေပၚက သံုးပုဒ္ကို ဆိုသံၾကားလိုက္သည္။
အို ရင္ထဲက သီခ်င္းတပုဒ္၊ “ဆုျမတ္ေခမာပဲဟ” တီးတိုးရြတ္လိုက္မိၿပီး၊ အိပ္ရာမွ ကမန္းကတန္း ထလိုက္ပါသည္၊ ရုပ္ျမင္သံၾကားတြင္ အမႀကီး ခင္စိုး၀င္းႏွင့္ သူ ့အမ်ဳိးသား ေစာင္းဖ်ာပံုသိန္းဟန္ႀကီး

စိေႏၱရွင္ဦး၊ ဖူးတည့္ပန္ထြာ၊ ဆြမ္းေတာ္ပန္းႏွင့္သာ၊ +++++

ျပည္နိဗၺဴေသာင္ကၽြန္းကူးတို ့ကို ေဆာင္ပို ့ပါ ရွင္ဘုရားျမတ္စြာ++++++

ေကဥေသွ်ာင္ပယ္လွီး စ်ာန္နဲ ့နီး၊ ပုတီးလက္တြင္ေဆာင္ ခရီးပ မဂၢင္ေဖါင္++++


အကိုၾကီး တင္ေအာင္သန္း (ျဖဴနီညိဳျပာ) ရဲ ့စာသားမ်ား၊


တခါထဲ သူ ့ကို အမွတ္ရလာမိသည္။ ေ၇ွးျဖစ္ေဟာင္းမ်ား မေမ့ခင္ ခ်ေရးထားခ်င္သည္မို ့ဒီေန ့ေရးမိပါၿပီ။
က်ေနာ္ဒီသီခ်င္းကို တတိယႏွစ္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေက်ာင္းတိုက္ ဓမၼပူေဇာ္သြားစဥ္က ဆရာဦးေဌးေအာင္တက္ေပးထားပါသည္။ က်ေနာ္ အဲဒီအခ်ိန္ စႏၵယားမတီးႏိုင္ေသး၊ ပတၱလ်ားနဲ့ပဲ တီးရသည္။


သီခ်င္းတက္ၿပီး ပြဲတီးၿပီး က်ေနာ္ေတာဆင္းသြားသည္၊ ခ်ပ္သင္းၾကိဳး၀ိုင္း၊ ေအးလိုက္ခ်မ္းလိုက္၊
ေတာဆင္းၿပီး ျပန္လာသည့္ေန ့အဆိုခန္းထဲ၀င္သြား၊ သူ ့ကိုစေတြ ့ရသည္၊

ဆရာေသာင္း (ဂ်ာမဏီျပန္ ရူပေဗဒဆရာ(ကြယ္လြန္))က ေဟ့ေကာင္ အေတာ္ပဲ၊ လာစမ္းပါ မင္းသီခ်င္း မင္းသီခ်င္းတီးေပးစမ္းပါ၊တဲ့

ပတၱလ်ားေရွ ့မွာ မိန္းခေလးတေယာက္ တရုပ္စပ္သလို၊ ကခ်င္စပ္သလို၊ ျဖဴျဖဴ ၀၀ကေလး၊ ဆံပင္ကို က်စ္ဆံျမီးႏွစ္ဖက္ခ်ထားသည္။ ပ်ဳိျမစ္ႏုနယ္ ခ်စ္စဖြယ္အျပံဳးႏွင့္က်ေနာ့္ကို ၾကည့္ေနသည္။

ခင္မင္ရင္းႏွီးစိတ္က ခ်က္ျခင္းေပၚသြားခဲ့ပါသည္။ က်န္တဲ့စိတ္လံုး၀မရွိ၊ က်ေနာ္အဲဒီအခ်ိန္က ပထမ အမ်ဳိးသမီးႏွင့္ အဆိပ္တက္ဆံုးအခ်ိန္၊

ဆုျမတ္ေခမာကို က်ေနာ္တီးသည္၊ ေနာက္သူ ့ကို အေတာ္ခင္မင္သြားသည္။ သူတို ့အဆိုသင္တန္းကို က်ေနာ္ ပတၱလ်ားတီးေပးဘို ့တာ၀န္ယူေပးရသည္။ အဲဒီသင္တန္းအခန္းက က်ေနာ့္စာအုပ္ခန္း၊ ဂီတဆိုင္ရာစာအုပ္မ်ား အဲဒိထဲထားသည္၊ အိမ္မျပန္ျဖစ္ရင္အိပ္သည္။



က်ေနာ့္ေရွ ့တြင္ပင္ သူငယ္ခ်င္း သံလြင္စည္းကေလးနွင့္ အတြဲျဖစ္သြားၾကသည္။ ၀မ္းသာပါသည္၊ သူတို ့ႏွစ္ေယာက္ အေတာ္လိုက္ဖက္ၾကသည္။

သူတေယာက္ တျဖည္းျဖည္း တျခားလႈပ္ရွားမႈမ်ား မ်ားလာသည္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကၾကေသာ မွတ္တိုင္ေလးကိုတည့္ ကားေပၚတင္ျပဇာတ္တြင္ မင္းသမီးေနရာ သရုပ္ေဆာင္သည္။

တကၠသိုလ္ တင္ေမာင္ေထြးရဲ ့နတ္ေရကန္ မဂၢဇင္း မ်က္ႏွာဖံုးလားေက်ာဖံုးလားေတာင္မသိ ရိုက္လိုက္ေသးသည္၊ ကံေကာ္ေတာမွာ သာတဲ့လ ေတးသံရွင္ဆိုၿပီး၊ အဲဒီ ကာလေပၚ၀ိုင္းကလဲ သူ ့ဘ၀ကို ေျပာင္းလိုက္သည္

က်ေနာ္ သစ္ေတာဌာနအလုပ္၀င္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ သူေရးေပးလိုက္ေသာ ေအာ္တိုကို အမွတ္ရေနမိသည္။

ေအာင္သန္းဦး(အရိုင္း)ေျပာတာကေတာ့ အဲဒီစာအုပ္ ဖိုးျဖဴဆီေရာက္ေနတယ္ဆိုပဲ၊ ဒီေကာင္ေတြ က်ေနာ့္ကို အေတာ္အႏိုင္က်င့္ၾကပါသည္။ ေအာ္တိုစာအုပ္ကို မဆီမဆိုင္ယူၿပီး သိမ္းထားသည္၊ ျမိဳ ့မျငိမ္းေတးေတြခ်ည္း စုထားေသာ သေကၤတစာအုပ္ကို ဘတ္ထားၾကသည္၊ ဆရာဂ်မ္းနွင့္ အေမရိကပါသြားၿပီ၊ ေနာက္ဆရာ့ျပတိုက္မ်ားလုပ္ျဖစ္ရင္ က်ေနာ့္စာအုပ္အဲဒီမွာ ျမင္ရမလားမသိ။ သီခ်င္းႀကီးမ်ားကို ကိုယ္တိုင္လက္ေရးႏွင့္ ခက္ဆစ္မ်ားထုတ္ထားေသာ စာအုပ္ကို
ပတ္၀ိုင္းလက္ေထာက္ စိန္ေပါက သမသြားသည္။ အခု မလိႈင္မွာဟု ေျပာသည္။ ျပန္ေတာင္း၍မရႏိုင္ေတာ့။

ဒီလိုပါပဲ ျပန္ေတာင္း၍မရႏိုင္ေတာ့ေသာ ကိစၥမ်ား အမ်ားႀကီးပါ။ အဲဒီစာအုပ္ထဲမွာ အႏွေျမာဆံုးက ေတဘုမၼာႏွင့္ ဇာတိအာဏာကို ခက္ဆစ္ထုတ္ထားျခင္း၊ တရားစာအုပ္ေတြ အမ်ားႀကီးဖတ္ၿပီးထုတ္ရတာ အခုမလုပ္ႏိုင္ေတာ့၊ ဒၤီေကာင္က ဗလာတီးရင္ အရမ္းအသံုး၀င္တာဗ်တဲ့၊

ေအာ္တိုထဲတြင္ က်ေနာ္သူ ့ကို ပထမဆံုးသတိထားမိေသာ ကိစၥကို သူသတိမထားမိ၊ သူေရးတာက

“ပထမဆံုး မွတ္မိတာ နင္တို ့အဆိုသင္တန္းၿပီးတာနဲ ့ခုံေတြျပန္မစီခဲ့ဘူးဆိုၿပီး၊ မ်က္လံုးႀကီးျပဴးၿပီး ေဟာက္တာပဲ၊ ဒီအကိုႀကီးက အေတာ္ ေဒါသႀကီးတဲ့အကိုႀကီးလို ့။”

ဟုတ္ပါသည္ က်ေနာ္ အဲဒီအခ်ိန္ေတြက ေဒါသႀကီးသည္။ ပတၱလ်ားတပည့္ေတြ က်ားမ မေရြး စိတ္မထင္လ်င္ လက္ခတ္ႏွင့္ ေခါင္းေခါက္သည္။ တခါက စည္း၀ါးမရွိလို ့ဆိုင္း၀ါးလက္ခုတ္နဲ ့၀ါးလိုက္ေပးေနရင္းကို ၀ါးလက္ခုတ္ႏွင့္ ရိုက္ဘူးသည္။

“မၿပီးေသးတဲ့ ေျဖႏိုင္ေပါင္သီခ်င္းၾကားတိုင္း သတိရေနမွာပါတဲ့။”

ဒါလဲဟုတ္သည္၊ က်ေနာ္အလုပ္၀င္ေတာ့ သူတို ့ဆိုသက္ ေလးႏွစ္ရွိေနၿပီ။ သီခ်င္းႀကီးေတြ အေတာ္ရေသာ္လည္း က်ေနာ္ရေနေသာသီခ်င္းေတြအဆင့္ေတာ့မရေသး၊ ေျဖႏိုင္ေပါင္ကို ဦးခင္ေမာင္စိုး (ေနာင္ပုလဲႏွင့္ငါး) ေစာင္းႏွင့္လာလာဆိုေသာအခါ သူနားေထာင္သည္။ ဆိုခ်င္သည္ဟုေျပာလို ့က်ေနာ္တက္ေပးေနသည္။

အဲဒီအခ်ိန္ေတြက တကယ္ေျပာရရင္ က်ေနာ္သီခ်င္းတက္မေပးႏိုင္ပါ၊ အသံလဲမမွန္၊ ျပေတာ့ျပေပးႏိုင္သည္၊ သီခ်င္းမၿပီးမွီ သစ္ေတာဌာန အလုပ္၀င္ရၿပီဆိုေတာ့ က်ေနာ္ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ေအာ္တိုေရးခိုင္းခဲ့ျခင္း။

သူတို ့ေအာ္တိုေတြထဲမွာလဲ က်ေနာ္ ကဗ်ာတပုဒ္ပဲ ေရးေပးမိသည္။

The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep.
And miles to go before I sleep.
And miles to go before I sleep.

ဆိုတဲ့ ကဗ်ာေလးေပါ့။ တေလာက ညီငယ္တေယာက္က ထူးအိမ္သင္က ေအာက္ကလို ဘာသာျပန္ထားတယ္ေျပာပါတယ္


Wai Phyo Mg သစ္အုပ္တုိ႔သည္

ခ်စ္ဖြယ္ေမွာင္မိုက္ နက္ရွိဳင္းစြာ ... ၊

ငါ့ဝယ္ကတိေစာင့္ထိန္းရာ၊

မအိပ္စက္မီ မိုင္မ်ားစြာ၊

မအိပ္စက္မီ မိုင္မ်ားစြာ ...။

(ထူးအိမ္သင္ ျပန္ဆိုသည္။)


အင္း ၾကံုတံုး ဒီေအာ္တိုနဲ ့ဒီကဗ်ာေလးနဲ ့ပတ္သက္လို ့ ရင္နာစရာတခုေျပာခ်င္တယ္။

ထင္လိုက္တာ သစ္ေတာဌာနနဲ ့အလုပ္၀င္ၿပီဆိုေတာ့ အႏုပညာအသင္းနဲ ့ျပတ္ၿပီထင္လိုက္တာ၊ မျပတ္ဘူး ေနာင္ ၁၉၈၈ အေရးအခင္း ျဖစ္လို ့ေက်ာင္းထဲမွာ လႈပ္ရွားမႈေတြ ရပ္သြားေတာ့မွပဲ က်ေနာ္အသင္းနဲ ့ျပတ္သြားတယ္။ ဆက္လုပ္ေနတံုး လူရႊင္ေတာ္ကိုတင္ေမာင္ေဌးနဲ ့အေတာ္ခင္သြားတယ္၊ ဘ၀အထိုထိုမွာ အကိုႀကီးတေယာက္လိုပါပဲ။

သူက က်ေနာ့္ကို သူမဆံုးခင္ေျပာလာတယ္၊

ငါမေန ့ညက ဟိုသြားတယ္

ကိုေဌးကေတာ့လုပ္ျပန္ၿပီ

အဲဒီမွာ ကေလးမေလးတေယာက္ကြာ၊ ေနာက္ပိုင္း စကားစျမည္ေျပာၾကရင္း သူက တကၠသိုလ္အေၾကာင္းေတြေရာက္ၿပီး သူက
အႏုပညာအသင္းကလို ့ေျပာတယ္

အမ္

ကိုေဌးကို တန္းမသိဘူးဆိုကထဲက အျငိမ့္ေတြ၊ ပြဲေတြနဲ ့မဆိုင္တဲ့ က်ေနာ့္သင္တန္းထဲကပဲ ျဖစ္ေတာ့မွာ

မင္းကိုသိတယ္၊ သူ ့ေအာ္တိုစာအုပ္ကေလးမွာ မင္းေရးေပးထားတဲ့ ကဗ်ာေလးရွိတယ္

ပိုဆိုးသြားတယ္ က်ေနာ္ ေအာ္တိုေရးေပးထားတယ္ဆိုကထဲက ပတၱလ်ားခန္းထဲက လက္ရင္းတပည့္ေတြပဲ
တကၠသိုလ္ေပါင္းစံုကတပည့္ေတြ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဒီဘ၀ကို ေရာက္သြားၾကတာလဲ

ဗ်ာ၊ ဒီကဗ်ာလား၊ က်ေနာ္ Robert Frost ရဲ ့ကဗ်ာကို ၇ြတ္ျပလိုက္တယ္

ေအးေအး အဲဒါပဲ


အင္းဆိုတဲ့ အင္းရွည္ၾကီးတခုပဲ ခ်လိုက္ႏိုင္ပါေတာ့တယ္၊ ခုထက္ထိ အဲဒီအင္းရွည္ၾကီးက ရင္ထဲမွာ မကုန္ႏိုင္ေသးပါဘူးဗ်ာ


သစ္ေတာဌာန အလုပ္မ၀င္ခင္မွာကိုပဲ သူနဲ ့သံလြင္စည္းေလးနဲ ့ကြဲသြားၾကတယ္၊ သူ ့အျပစ္မဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာသေပါ့၊

သံလြင္စည္းေလး လက္ရွိ မိန္းမနဲ ့တြဲသြားတယ္ ယူသြားတယ္။

သစ္ေတာဌာန၀င္ေပမဲ့ ေမွာ္ဘီမွာပဲ ျပန္က်တယ္၊ ၀ါးနက္ေခ်ာင္းစိုက္ခင္းဖြင့္ရတယ္၊ စိုက္ခင္းလုပ္ငန္းမ်ားရဲ ့ထံုးစံအတိုင္း လုပ္ရင္ အေသအလဲ က်န္တဲ့အခ်ိန္က ေအးေအးေဆးေဆးပဲ၊ တကၠသိုလ္နဲ ့အဆက္မျပတ္ခဲ့ဘူးေပါ့၊ စေန တနဂၤေႏြေန ့ေတြ ေတာထဲသြားဘို ့အ၀တ္အစားအျပည့္အစံုနဲ ့ဘူတာေဘး ၀ါးနက္ေခ်ာင္းေစ်းမွာ မုန္ ့စားေနတံုး ရန္ကုန္သြားတဲ့ေလာကယ္ေစာ၀င္လာရင္ အဲဒီဒါးၾကီးကအစ ခ်ိတ္လို ့အႏုပညာအသင္း အဆိုသင္တန္းအခ်ိန္ေတြ အကသင္တန္းအခ်ိန္ေတြကို ေရာက္သြားေလရဲ ့။ အသင္းခန္းေတြအလယ္ အဆိုခန္းေရွ ့မွာ ေတာဆင္း၀တ္စံုနဲ ့က်ေနာ့္ကို ဆရာႀကီးဦးေဌးေအာင္က အဆိုသင္ေနတဲ့ေနရာမွာ ပတၱလ်ားကိုယ္တိုင္တီးေနရာကထၿပီး လွမ္းေခၚပါတယ္၊ သစ္လြင္ေနတဲ့ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူေတြကို က်ေနာ့္ကို ျပန္ၿပီး မိတ္ဆက္ေပးရတယ္၊ ေတာဆင္းယူနီေဖါင္းနဲ ့စုတ္ျပတ္ေနတာကိုး။

အဲဒီအခ်ိန္ေတြ ဆရာ့ အဆိုသင္တန္းက အဆင့္ျမင့္ေနၿပီ၊ ေနာက္ သီခ်င္းႀကီး၀ိုင္းေတြလဲ သြင္းေနၿပီ၊ က်န္တဲ့လူေတြကေတာ့ ကာလေပၚ၀ိုင္းေတြပါေတြလုပ္ေနၿပီ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ၀င္ကစြတ္သဖြယ္ပဲ အလုပ္ေတြလုပ္လိုက္၊ ေက်ာင္းေရာက္လာလိုက္။

ဒီၾကားမွာပဲ က်ေနာ္အိမ္ေထာင္က်တယ္၊ မဒမ္ေမာင္ကိုနဲ ့ေပါ့၊

က်ေနာ့္ ညီမေလးတေယာက္ အတြဲမရွိဘူး။ ေနာက္အေပၚကေျပာတဲ့ ကိုေဌးက သူ ့ကို ခ်စ္ေရးဆိုျပန္တယ္၊ အဲဒီျပႆနာ မရွင္းခင္မွာကိုပဲ ကိုေဌး ေဆးရံုတက္ရၿပီး ဆံုးသြားတယ္။ ဒါရိုက္တာ ၀င္းေဖရဲ ့တပည့္ပဲ၊ ကားကူးကားဆက္ေတာ္တယ္၊ လူရႊင္ေတာ္ ေတာ္တယ္။

အဲဒီအခ်ိန္ေတြ က်ေနာ္ မတည္ျငိမ္လိုက္တာ၊ ပ်ားစာပင္ သုေတသနသမားဘ၀နဲ ့၊ ေမျမိဳ ့၊ ေပ်ာ္ဘြယ္၊ မိသားစုနဲ ့ကလဲ မဆံုႏိုင္၊

ျမစ္ႀကီးနားမွာတာ၀န္က်ေနတံုး၊ တကယ့္အလန္ ့ထညက္ၾကားလိုက္၇ေလရဲ ့၊ လူရႊင္ေတာ္ဘီယာနဲ ့ယူေတာ့မယ္တဲ့။

ဘီယာ၊ သူငယ္ခ်င္းပါပဲ၊ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအခ်ိန္လူရႊင္ေတာ္ေတြထဲမွာ ၀ါအရင့္ဆံုးထဲမွာပါသလို အေတဆံုး အေပဆံုးမွာလဲပါတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူအိမ္ေထာင္ကလဲ ကြဲေနတယ္။

မွတ္မိေနပါတယ္ သၾကၤန္အတြက္ ဆိုင္းေတြတိုက္ေနတဲ့ညတည၊ ဂ်ပ္ဆင္ျမက္ခင္းျပင္ေပၚမွာ ဒီေကာင္ က်ေနာ့္ကို လာၿပီးရင္ဖြင့္တယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္ေတြ မွတ္မွတ္ရရပဲ က်ေနာ္က ျမစ္ႀကီးနားကေန လာရတာ။ ျမစ္ႀကီးနားမွာ ေနရတာကလဲ ျမစ္ႀကီးနား ဆရာအတတ္သင္မွာ ဂီတဆရာလုပ္ေနတဲ့ သံလြင္စည္းေလးရဲ ့အိမ္။

မင္းတို ့ငါ့ကို မၾကည္ဘူးမဟုတ္လား။

မူးေနၾကတာကေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုးပဲ၊ က်ေနာ္ ဆိုင္းတိုက္ေနရင္းကို အရမ္းေသာက္ေနတာ၊ ပုလင္းကို ေဘးခ်ၿပီး။

ၾကည္စရာရွိလား။ မင္းတို ့ဘယ္လို ျဖစ္သြားၾကတာလဲ။

ဒီလိုပဲ ျပဇာတ္ကရင္း

အင္းျပဇာတ္ထဲမွာ သူတို ့ႏွစ္ေယာက္ကရတဲ့အခန္းကလဲ ရည္းစားစာေပးခန္းဗ်၊ မွတ္တိုင္ကေလးကိုတဲ့ ကားေပၚတင္ျပဇာတ္ရဲ ့အၾကိဳက္ဆံုးအခန္းေတြထဲမွာပါၾကတယ္၊ မွတ္တိုင္မွာ ကားေစာင့္ရင္း ကားမလာခင္ ရည္းစားစာေပးတာ၊ ရည္းစားစာ စာရြက္ေတြကို တကိုယ္လံုးကေန တရြက္ၿပီးတရြက္ထုတ္ေပး၊ ေနာက္ဆံုး ကားမလာႏိုင္တာရယ္ လာရင္လဲ တက္လို ့မရတာနဲ ့အိမ္ျပန္ေနာက္က်ၿပီး ခိုးရာလိုက္သြားတဲ့ဇာတ္လမ္း။

အဲဒီေန ့က ေျပာတာဆိုတာ မျပတ္ၾကဘူးပဲ မွတ္မိေတာ့တယ္၊ သူ ့ကို္သူ ျပင္ပါေတာ့မယ္လို ့လဲ ဒီေကာင္ ကတိေတြ အထပ္ထပ္ေပးေလရဲ ့၊

ပြဲေတြၿပီးလို ့ျမစ္ႀကီးနားျပန္ေရာက္ေတာ့လဲ ေနာက္ အရက္တ၀ိုင္း၊ သံလြင္စည္းေလးနဲ ့

ငါဘာလုပ္ရမလဲ

က်ေနာ္ ထဆဲလိုက္မိေတာ့တယ္၊ မင္းအျပစ္ပဲေလ

ဟုတ္ပါတယ္ကြာ၊ ဒါေပမဲ့အခုေတာ့ ဘာလုပ္ရမွန္းကိုမသိေတာ့ဘူး။

ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ ၾကည့္ေနယံုေပါ့၊ ဟိုေကာင္ ဆိုးရင္သာ ၀ိုင္းသတ္ယံုရွိတယ္။ မင္းတို ့ငါတို ့အိမ္ေထာင္သည္ေတြ။

သူက လြတ္တဲ့ငါးၾကီးတယ္ဆိုတဲ့ပံုလဲမဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို ့တကယ့္ကို ၅၂၈ ေမတၱာနဲ ့ပူပန္ေနၾကတာ၊ အသင္းမွာကလဲ က်ေနာ္တို ့ပဲ ေခါင္းေဆာင္ေတြ ျဖစ္ေနၾကပါၿပီ။

အဲဒီလ ရန္ကုန္ ပ်ားေဂဟာကို ျပန္ေတာ့ ညီမေလးပါတဲ့ အမေရႊကူေမႏွင္းရဲ ့ သီခ်င္းႀကီး၀ိုင္းတိုက္ၾကတယ္၊ ၀ဂၢီက မေမႏွင္းအိမ္၊ ေအးဗ်ာ သူ ့၀ိုင္းနာမည္ကလဲ ၾကည့္ပါအံုး ၅၂၈တဲ့

က်ေနာ္ ၾကံေတာသင္းခ်ဳိင္းထဲကို သြား၊ အဲဒီထဲက ဆိုင္းသမားေတြေရာင္းတဲ့ ေျမျမဴပ္ခ်က္အရက္ကို ၀ယ္ၿပီး ေသာက္ျပန္လာေတာ့ အေတာ္မူးေနၿပီ၊ ဘာျဖစ္လို ့မွန္းကိုမသိ၊ စကားမေျပာျဖစ္၊ ေနာက္ၾကမွ ကိုေမာင္ေမာင္ခင္က ေဟ့ေကာင္ ေမာင္ကို
သိတ္မေသာက္ေနနဲ ့မင္းဟိုမွာ ငိုေနတယ္တဲ့။

ဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ၊ သြားစကားေျပာတာရယ္ အက်ဳိးသင့္ အေၾကာင္းသင့္ ေျပာလိုက္တာပဲ မွတ္မိေတာ့ပါတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္ေတြ
က်ေနာ့္အမ်ဳိးသမီးက ေလးမ်က္ႏွာမွာပဲ သမီးႀကီးနဲ ့ရွိေနေသးတယ္။ အဲဒီညက မူးမူးနဲ ့ထြန္းလင္းလွ်ံလက္ကို ပတၱလ်ားနဲ ့တီးၿပီး ကိုယ္ေလးငဲ့တမာန္၊ ေ၇ႊခ်ဳိင့္စံ ဟိုကၽြန္းက မလြမ္းခင္ ျပန္ခဲ့ပါ့ ဆိုတဲ့ အပုဒ္ကို ေအာ္ေအာ္ဆိုေနမိတာပဲ သတိရတယ္၊

မမႏွင္းက ေဘးကေန ရင္မလို ့၊ မနက္ ေလးနာရီေလာက္ ျပန္ႏိုးလာတာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘယ္ေရာက္ေနမွန္းကို မသိေတာ့၊ ျမစ္ႀကီးနားမွာလား၊ အသင္းဆိုင္းခန္းေတာ့မဟုတ္၊ ေလးမ်က္ႏွာလဲမဟုတ္၊ ေဘးမွာ မိန္းမနဲ ့သမီးမရွိ၊ လမ္း၅၀ ဦးေလးေတြအိမ္လဲမဟုတ္၊ မိုးစင္စင္လင္းမွပဲ ၀ဂၢီမွာ အိပ္ေနတယ္ဆိုတာ ေပၚေတာ့တယ္၊ ဘ၀ရယ္။

ဒါနဲ ့ပဲ သူတို ့အိမ္ေထာင္က်သြားၾကေလရဲ ့။ အေရးအခင္းေတြျဖစ္၊ ေက်ာင္းႀကီးကလဲ ေထာင္ႀကီးလို ျဖစ္သြား၊ အသင္းလႈပ္ရွားမႈေတြလဲ မရွိေတာ့။

ေအာင္ကိုကို (မေျပာေတာ့ဘူး) ျပန္လာတဲ့အေခါက္က်မွပဲ ျပန္ဆံုမိၾကေတာ့တယ္။

ေအာ္ ခေလး ၃ေယာက္ေတာင္ရွိေနပါေပါ့။ အဲဒီေန ့က တေပ်ာ္တပါး။ အိမ္ေထာင္ကို ဦးေဆာင္ေနေလရဲ ့ညီမေလး။

ဟိုေကာင္လဲ ေျပာင္းလဲေနပါတယ္၊ ဓါတုေဗဒဌာန ေနာက္က အိမ္ေထာင္သည္တန္းလ်ားမွာ၊ ကိုခ်စ္စရာႀကီး မိန္းမျပန္ရခါစ။

က်ေနာ္အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ဘာအႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈမွ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့၊ အြန္လိုင္းကလြဲလို ့၊ ျခေသ့ၤႀကီး လည္ျပန္လွဲ ့ၾကည့္လိုက္မိတာ ဇက္ခိုင္ၿပီး ေရွ ့ကို ျပန္မလည္ေတာ့ဘူး၊

ေနာက္မၾကာပါဘူး ေလျဖတ္တယ္လို ့ၾကားမိျပန္တယ္၊ ဒီလိုပါပဲ ျပန္မေတြ ့ျဖစ္ေတာ့ဘူး၊ ေက်ာင္းထဲေရာက္ရင္ ဘီယာနဲ ့ေတာ့ စကားေျပာျဖစ္တယ္၊ ဒီေကာင္ အရမ္းရင့္က်က္သြားတယ္၊ က်န္းမာေရးေတာ့မေကာင္း

ေဌး၀င္း ေရႊဘိုေဆာင္ အေဆာင္မႈးလုပ္ေတာ့၊ အိမ္တက္ အေဆာင္တက္ပြဲလုပ္တယ္၊

အဲဒီမွာ ျပန္ဆံုၾကတယ္၊ ေဌး၀င္း ေအာ္ဂန္ႀကီး ေအာက္ အေဆာင္ဧည့္ခန္းကို သယ္ခ်လာၿပီး နီလာေအာင္နဲ ့သူနဲ ့သီခ်င္းေတြဆိုၾကတယ္

ေျဖႏိုင္ေပါင္ကို သူေမ့ေနၿပီ၊ ထံုးစံအတိုင္း ဆူမိျပန္တယ္၊ မ်က္ႏွာငယ္နဲ ့၊ ေနာက္မွ ဘီယာက ကာရာအိုေကေတာင္ ဆိုတာမဟုတ္ဘူး မင္းနဲ ့က်မွ သီခ်င္းျပန္ဆိုတာတဲ့၊ အဲဒိေန ့က အေတာ္ တီးျဖစ္လိုက္တယ္၊ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ ့ဘီယာကိုလဲ ေတြ ့လိုက္တာပဲ၊ ဒီေကာင္အခု ဆံုးၿပီ။

က်ေနာ္လဲ အခု ဘ၀တခုခ်ဳိးေတာ့မယ္၊ ဟိုတုန္းကဆိုရင္ ပင္စင္ယူၿပီဆိုရင္ အနားယူၿပီေပါ့၊ အခုေတာ့ အခုမွ ဘ၀ကို ေျခစံုပစ္၀င္ရေတာ့မယ္။

က်ေနာ္ ေက်ာင္းထားတာ အရမ္းေစာေတာ့ ဆယ္တန္းအထိက ခေလးလိုပါပဲ၊ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းမရွိ၊
တကၠသိုလ္က်ေတာ့လဲ ဒီအတိုင္းပဲ သစ္ေတာ အဓိက။ အႏုပညာအသင္းမွာပဲ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္း မရွိျပန္ဘူး၊ ဆရာတေယာက္လိုေနရတာကလား၊ သူတို ့နဲ ့ရင္းႏွီးတဲ့ အျဖဴေရာင္သံေယာဇဥ္ေတြ။

အခုေရာ ညီမေလးတေယာက္ ဘယ္လိုေနတယ္မသိပါ

က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ပထမဆံုး ေတြ ့တဲ့ အခ်ိန္က တီးခဲ့ဆိုခဲ့တဲ့ ဆုျမတ္ေခမာ သီခ်င္းၾကားတိုင္း သူ ့ကို အမွတ္ရပါရဲ ့။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီစာသားေလးအတိုင္းပဲ က်ေနာ္တို ့ေနသြားၾကရမွာပါပဲလား

ေကဥေသွ်ာင္ပယ္လွီး စ်ာန္နဲ ့နီး၊ ပုတီးလက္တြင္ေဆာင္ ခရီးပ မဂၢင္ေဖါင္



No comments:

Post a Comment