Saturday, October 29, 2016

ခ်စ္သူ ့ရင္ခြင္

ခ်စ္သူ ့ရင္ခြင္



။ေၾကညာ သာယာပ်ံ့ပ်ဴး။ သာယာ ေၾကညာပ်ံ ့ပ်ဴး။ (မီးေရမီး ေရမီး ေရတီလာ၊ ေရဒိုေရ ဒိုေရမီေရ ဒိုေရ ဒိုလားဆို)

အို တီးလို့ေကာင္းလိုက္တာ၊ ပ်ားေဂဟာ တြင္ သင္တန္းတက္ေနရေသာ တကၠသိုလ္ဆိုင္းႏွင့္ ေ၀းကြာေနရေသာက်ေနာ္၊ RC2 ၏ သၾကၤန္ပြဲကို ဆိုင္းမတိုက္ပဲႏွင့္ ၀င္တီးေနရျခင္း၊ ေဌး၀င္းေပးထားေသာအီေနာင္အက သေကၤတကို မ်က္စိမျပတ္ sight reading ဖတ္၍ တီးေနရာမွ ေလေျပေဆာ္သြင္းျမဴး၏ဤအပုဒ္အေရာက္ စိတ္ထဲမွ ေရရြတ္လိုက္မိပါသည္၊ တီးခ်က္မ်ားက ျမဴးၾကြ၍ ကေရာင္းရိုက္ခ်က္မ်ားႏွင့္ဆူပြက္ေန၏။

။အိုတူဘူးဘယ္ရာ၀င္မွာသာ။

ႏႈတ္မွ လိုက္၍ဆိုေနမိသည္၊အလြတ္ရေနေသာ သံစဥ္တခုေပမို ့ေမာင္းကို လွိမ့္တီးရင္း ကေနေသာ လူကိုတခ်က္ လွမ္းၾကည့္မိသည္။အ၀တ္အစားေတာက္ေတာက္ေျပာင္ေျပာင္ႏွင့္ အခ်ဳိးက်လွေသာ ကကြက္မ်ား၊ ပြဲခင္းတခုလံုးကို ဖမ္းစားထားသည္။သၾကၤန္စင္တြင္ ဆိုင္းကို စင္ေပၚတြင္ အထင္ကရ တင္ထားသည္မို ့ ကသူ၏ေနာက္ဘက္တြင္ေရာက္ေနရသည္၊လွည့္ပတ္ကခ်ိန္တြင္သာ မ်က္ႏွာကို ျမင္ရသည္။

ဆန္းဆန္းေထြလွေရြရံကာ။ ေရႊဘုန္းေတဇာ-ေနႏႈန္းျဖာ။ 

ကေရာင္းသတ္၍အကၿပီးသြားသည္။ သည္တီးလံုးႏွင့္ သည္အကႏွင့္အတူ သည္ကေခ်သည္ကို အမွတ္တရ ရွိသြားသည္။ က်ေနာ္တို့တကၠသိုလ္အႏုပညာအသင္းမွ ဤအကကို မကၾက၊ ေနာက္ပိုင္းကေရာင္းရိုက္ရာတြင္ ထည့္တီးရန္၊ ခ်ဴဧခ်ဴိက္အစခ်ီ ဤအီေနာင္သေကၤတမ်ားကို က်ေနာ့္ ပြဲတီး သေကၤတစာအုပ္တြင္ တခုတ္တရ ကူးထားမိပါေတာ့သည္။

‘ေမာင္ကို မင္း နက္ျဖန္ညပိုင္း အားလား’

ပ်ားေဂဟာႀကီးပ်က္လို ့သစ္ေတာလဲ ျပန္မေရာက္ေသး က်ေနာ္ အႏုပညာအသင္းမွာပဲ ေလလြင့္ေနခ်ိန္၊ ေတေဖၚေတဖက္ဆည္ေျမာင္းမွ တကၠသိုလ္ထဲ ဓါတ္ပံုရိုက္စားေနသည့္ ဥာဏ္ထြန္းက ေမးျခင္း။

‘အားတယ္၊ဘာအလုပ္ရွိလို ့လဲ’

‘ငါ့မိတ္ေဆြေတြအိမ္မွာဆိုင္းနဲ ့အကနဲ ့ဧည့္ခံပြဲရွိတယ္၊ ကမွာက ယဥ္ေက်းမႈကပဲ ဆိုင္းလဲ အဲဒီကပဲ၊ ဒါေပမဲ့ ေမာင္းသမားလိုေနလို့တဲ့ သေကၤတရတဲ့ ေမာင္းသမားတေယာက္ ရွာေပးပါဆိုလို ့၊ ခ်ီေကာက္တီးခ ေပးမယ္တဲ့ တရာ ဆိုပဲ’

အဲဒီအခ်ိန္ကတရာ မနည္းပါ၊ က်ေနာ္ သစ္ေတာဌာနက အျမဲတန္းခန္ ့ဘို ့ဆိုၿပီး လစာ ၂၁၀ စေကး (ေတာအုပ္)ျဖင့္ ခန္ ့ထားခ်ိန္၊ ၂၉၀ပဲ တလတလရ၏၊

တီးမယ္ေလ

ေရာသြားေတာ့တကယ့္ သူေဌးအိမ္၊ ဧည့္ခံတာက ဂ်ပန္ေလးေယာက္၊ ဂ်ပန္ မာဇဒါ ကုမၸဏီ၏ အၾကီးအကဲမ်ား၊ အိမ္ရွင္မိသားစုကနာမည္ေက်ာ္မိသားစုေပပဲ။

၀ီစကီခြက္မ်ားကိုယ္စီကိုင္၍ျမက္ခင္းေရွ ့မွ က်ေနာ္တို ့ပြဲကိုၾကည့္ၾကသည္။

သူ ့ကို ျမင္လိုက္ရ၏၊ေအာ္သူက ဒီမိသားစုကကိုး။ ယဥ္ေက်းမႈမွ သူ ့ကို အီေနာင္အကသင္ေပးေသာ ဆရာမ်ားပါလာသည္။

က်ေနာ္ႏႈတ္ေဆာ့ခါတပုဒ္ေလာက္ကပါလားဟု ေျပာမိသည္။ သူ ့မိသားစုကပါ တိုက္တြန္း၍ တိုက္ေပၚတက္ခါ အီေနာင္၀တ္စံုအျပည့္မိတ္ကပ္အျပည့္ျဖင့္ ေဖ်ာ္ေျဖပါေတာ့သည္။ ဧည့္သည္မ်ားက ခ်ီးမြန္းမဆံုး၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းအလြတ္မရေသာ ခ်ဳဧခ်ဳိက္ႏွင့္ ေလေျပေဆာ္သြင္းျမဴးကို သေကၤတႏွင့္ တီးေနရ၍ အကကို မၾကည့္ႏိုင္ပါ၊ကေရာင္းပုဒ္က်မွသာ ျမဴးၾကြေနေသာ သူ ့ကဟန္ကို လွမ္းၾကည့္ျဖစ္သည္။

ေနာက္ပိုင္းအဆက္အစပ္မရွိေတာ့၊ က်ေနာ္လဲ ဘ၀ေတြေျပာင္းလို ့ျမိဳ ့နယ္မႈး၊ လက္ေထာက္ညႊန္မႈး စသည့္ရာထူးမ်ားျဖင့္ တူတူ တန္တန္ျဖစ္လာသည္၊ သူတို ့မိသားစုရဲ ့နာမည္ႀကီး ကေဖးဆိုင္ကို သြားစားမိတိုင္းသူ ့ကို သတိရမိသည္။

တေလာက ကြင္းဆင္းတံုး၊ဗထူးနယ္ေျမအတြင္း ကာဖီျခံမ်ား သရက္ျခံမ်ားလည္းေတြ့မိသည္။ က်ေနာ့္မိတ္ေဆြ ကိုယ္ေပ်ာက္ကိုယ္ရံေတာ္ကိုဘာရယ္မဟုတ္ သူ ့အေၾကာင္း ေျပာမိသည္။

က်ေနာ္သိတယ္ဆရာ၊ဒါေပမဲ့ သူ အိမ္ေထာင္ေရးကိစၥမွာ မိဘေတြက သေဘာမတူလို ့ဆိုၿပီး ပစ္ထားတယ္ေျပာတယ္။

ေအာ္

ေအာ္ရံုပဲလုပ္ႏိုင္ပါသည္၊တခ်ိန္ တခါက စင္ေပၚႏွင့္ စင္ေအာက္၊ စကားေျပာတာဆိုလို ့သူ ့အိမ္မွာ အီေနာင္ကဘို ့တိုက္တြန္းမိတာေလးပဲရွိခဲ့ဘူးသည္။

တေလာက ေနျပည္ေတာ္မွသူတို ့ဆိုင္ေရာက္သည္။ သတင္းစာထဲတြင္ သူတို ့မိသားစု နာေရး၊ အေမႀကီးဆံုးသည္။ နာေရးေက်ာ္ညာမွ မိသားစုမ်ားတြင္သူတို ့ဇနီးေမာင္ႏွံ မထင္မရွား၊ တျခားစံုတြဲေတြက ဂုဏ္ထူးေတြနဲ ့။

အင္း

သံသရာ ဆြဲဆန့္လို ့၊ ဘယ္ေလာက္ပင္ရွည္ရွည္ ခ်စ္သူရင္ခြင္ၾကား နားနားေနေန ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးပဲ အမွတ္ရပါေတာ့သည္။ မ်ားျပားလွေသာ ဂုဏ္ေတြ ျဒပ္ေတြ စည္းစိမ္ေတြကို ပစ္၍ မိဘ ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းမ်ားကို ေၾကာခိုင္းေစႏိုင္ေသာ ခ်စ္သူမ်ားစြာကို အင္အားေတြ အဆမတန္ရွိေစခဲ့ေသာ စာသားမ်ား။

ခ်စ္သူရင္ခြင္မွာေပ်ာ္ေမြ ့ႏိုင္ပါေစေလ။

ခ်စ္သူ ့နယ္ေျမ  https://soundcloud.com/maungko/ftmnqbyrdfea

No comments:

Post a Comment